Instruktioner (denna instruktion gäller alla typer av returer eller reklamationer).
Fyll i formuläret nedan, när ärendet är mottaget kommer vi kontakta dig per e-post med instruktioner om hur returen hanteras.
Gällande returfrakt:
Du köper en försäkrad och spårbar returfrakt med DHL för 85kr genom oss som lämnas in på en DHL Servicepoint, instruktioner för hur detta går till mailas ut när vi mottagit begäran nedan om retur/reklamation.
Vi godkänner tyvärr inte längre att du som kund ordnar eget fraktsätt då försändelserna mycket ofta hamnade på fel ort med enorm administration som följd.
Eventuell frakt som debiterats vid köptillfället ersätts. Fraktkostnad för retur av varan ersätts inte.
När försändelsen kommit oss tillhanda och hunnit behandlas (görs normalt inom 5-7 arbetsdagar) kontaktar vi dig.
Angående byten (när du råkat beställa fel vara och vill byta till en annan)
Vid byte, gör en vanlig returanmälan i formuläret nedan för den felbeställda produkten.
Lägg sedan själv en helt ny beställning på rätt produkt, vi hjälper dig gärna att hitta rätt.