FAQ | Vanliga frågor

Här finns vanliga frågor och svar för dig som är extra varsam

Hur returnerar eller reklamerar jag en order?

Enkelt, fyll i retur/reklamationsformuläret här så tar vi det därifrån!

Bara en del av det jag beställt fanns i lager, kan ni leverera halva min order?

Tyvärr kan vi inte delleverera beställningar då webshopens koppling till Klarna inte stöder detta. Beställningen skickas när den är helt komplett.

Kan jag lägga till en produkt i efterhand på min order?

Tyvärr kan vi inte ändra ordrar i efterhand.

Kan jag välja utlämningsställe själv?

Tyvärr har vi inte denna funktion, vilket utlämningsställe sändningen kommer till bestäms utifrån ditt postnummer och är inget vi kan påverka.

Kan ni skicka ordern till en annan adress än min egen?

Nej, vi kan bara skicka ordern till din folkbokföringsadress.

Hur spårar jag min beställning?

I det mail som skickas ut när beställningen skickas från oss finns en spårningslänk. Det kan dock ta några timmar innan speditören har registrerat försändelsen på terminal.

Varukorg
Rulla till toppen